احتمال بازگشت کرت انگل و ...................

Kurt Angle Wallpaper

  • احنمال بازگشت انگل به WWE

کورت انگل فوق ستاره ی حال حاضر کمپانی TNA در آخرین مصاحبه ی خود با برنامه ی IN THE ROOM در PWI یک مصاحبه ای را برای پی پی وی Bound for Glory انجام داده است که بخشی از صحبتهای او را می خوانیم.

هنگامی که از کورت پرسیده شد دوست داری در آخرین بازی خود و در یک مسابقه ی رویایی به مصاف چه کسی بروی ؟ کورت گفت:
من با رندی ارتن چند مسابقه ی خوب انجام دادم.اما رندی آن موقع به اندازه ی الان انقدر خوب نبود.من فکر کنم بهترین کشتی گیری که در حال حاضر وجود دارد، رندی است.
او به عنوان یک شخصیت و به عنوان یک کشتی گیر کمپانی را جلو می برد.من علاقه دارم آخرین حریفم ارتن باشد.
این حرفهای انگل نشان می دهد که شاید کورت انگل در آینده به WWE بازگردد و در یک استوری به مصاف ارتن برود.باید منتظر بمانیم.

  • کیوین نش از کمپانی TNA جدا می شود

کیوین نش استار با تجربه و پر طرفدار کمپانی TNA که سابقه حضور در کمپانی های WCW , WWE رو هم داره فردای پی پی وی بوند فور گلوری کمپانی TNA رو برای همیشه ترک خواهد کرد نش در توئیتر خودش اینگونه نوشت

شما فقط تا پی پی وی بوند فور گلوری من رو در TNA خواهید دید امیدوارم از کار های من تا به امروز لذت برده باشید لحظه های حضور من در رینگ واقعا بهترین لحظه های عمر من بودند و هستند اما باید واقعیت رو پذیرفت دوران حضور من در رینگ به سر اومده و این قسمت از زندگی من تموم شده از کمپانی TNA هم ممنونم که شرایط من رو پذیرفت و به من اجازه ی خروج داد .

  • کوال هیل می شود

نویسندگان کمپانی WWE در حال بررسی هستند تا پیروز فصل دوم NXT کوال را به شخصیت هیل تغییر دهند.استوری لایـن نویسان کمپانی در نظر دارند تا در اوایل سال جدید کوال را در یک استوری با ری میستریو هیل کنند.
زمانی که کوال قهرمان فصل دوم NXT شد و به برند اسمکدان پا گذاشت، ری میستریو از کسانی بود که برای رویارویی با کوال تحت فشار بود.
با این حال مصدومیت هر دو کشتی گیر یک فرصت را به کمپانی داده است که یک استوری لایـن برای این دو در نظر بگیرند.

  • کاپیتان تیم راو در برگینک رایتس

همونطور که در خبر های گذشته فروم به اطلاعتون رسید کاپیتان تیم اسمکدان در برگینک رایتس بیگشو شد و هنوز اعضای تیم بیگشو به طور کامل مشخص نشدند اما کاپیتان تیم راو هم به تازگی انتخاب شده و از قرار معلوم کاپیتان تیم راو در برگینگ رایتس برنده مانی این د بنک راو میز خواهد بود جالب اینجاست که شو و میز با هم تگ تیم موفقی بودند و حتی آندسپوتد تگ تیم هم شدن که حالا باید در برابر همدیگر قرار بگیرن .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد